قیمت های سایت به دلیل نوسانات ارزی به روز نیست، لطفا تماس بگیرید.
به دلیل نوسانات ارزی قبل از خرید تماس بگیرید تماس با ما

ارائه قطعات و خدمات دستگاه کپی و پرینتر

خدمات کپی و پرینتر

خدمات پس از فروش عبارتست از ابزار بازاریابی به منظور وفادارسازی مشتریان بالفعل از طریق شناخت و برآورده سازی نیاز اینگونه مشتریان.

به این ترتیب با شناسایی نیازهای مشتریان موجود و بالفعل در تمامی حوزه‌ها می‌توان مفهوم خدمات پس از فروش را تبیین کرد و آنگاه بانک‌ها، بیمه‌ها، بیمارستان‌ها، صنایع تولیدی و غیره مشمول این تعریف خواهند شد.

شناسایی نیاز و برآورده سازی این نیازها در تمامی کسب و کارها به عنوان ابزار خدمات پس از فروش خواهد بود. آنگاه نصب، راه‌اندازی، حمل کالا، سرویس در محل، و هر آنچه که بعدها به عنوان نیازهای تلویحی و تصریحی مشتریان شناخته می‌شود به عنوان راهکارهای خدمات پس از فروش شناخته می‌شوند.

 

دستگاه کپی و پرینتر دارای قطعات و مواد مصرفی زیادی می باشند از این رو فرتاک پرینتر جهت رفاه حال مشتریان خود تمامی قطعات یدکی و مواد مصرفی دستگاه کپی و پرینتر های لیزری و جوهر افشان را فراهم کرده تا بتواند خدمات کاملی را ارائه دهد، همچنین در زمینه پرینترهای حرارتی و لیبل پرینترها خدمات تخصصی ارائه میدهذ.

از جمله قطعات دستگاه های کپی و پرینتر میتوان به درام، هاترول، مگنت، چرخ دنده، پرس، وب و مواد مصرفی همچون تونر، دولوپرو… نیز اشاره کرده.

در باب پرینترهای حرارتی و لیبل پرینتر هم خدماتی همچون لیبل در انواع سایزها و انواع ریبون های وکس ، وکس رزین و رزین و همچنین رول های 8 سانت حرارتی اشاره کرد.

نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید

پاسخ دهید

This will close in 10 seconds

فرتاک پرینتر
Logo
موارد مقایسه
  • Total (0)
مقایسه
0
تماس بگیرید: 02188593086
سبد خرید