قیمت های سایت به دلیل نوسانات ارزی به روز نیست، لطفا تماس بگیرید.
به دلیل نوسانات ارزی قبل از خرید تماس بگیرید تماس با ما

ارائه قطعات و خدمات دستگاه کپی و پرینتر

خدمات کپی و پرینتر

خدمات پس از فروش عبارتست از ابزار بازاریابی به منظور وفادارسازی مشتریان بالفعل از طریق شناخت و برآورده سازی نیاز اینگونه مشتریان.

به این ترتیب با شناسایی نیازهای مشتریان موجود و بالفعل در تمامی حوزه‌ها می‌توان مفهوم خدمات پس از فروش را تبیین کرد و آنگاه بانک‌ها، بیمه‌ها، بیمارستان‌ها، صنایع تولیدی و غیره مشمول این تعریف خواهند شد.

شناسایی نیاز و برآورده سازی این نیازها در تمامی کسب و کارها به عنوان ابزار خدمات پس از فروش خواهد بود. آنگاه نصب، راه‌اندازی، حمل کالا، سرویس در محل، و هر آنچه که بعدها به عنوان نیازهای تلویحی و تصریحی مشتریان شناخته می‌شود به عنوان راهکارهای خدمات پس از فروش شناخته می‌شوند.

 

دستگاه کپی و پرینتر دارای قطعات و مواد مصرفی زیادی می باشند از این رو فرتاک پرینتر جهت رفاه حال مشتریان خود تمامی قطعات یدکی و مواد مصرفی دستگاه کپی و پرینتر های لیزری و جوهر افشان را فراهم کرده تا بتواند خدمات کاملی را ارائه دهد، همچنین در زمینه پرینترهای حرارتی و لیبل پرینترها خدمات تخصصی ارائه میدهذ.

از جمله قطعات دستگاه های کپی و پرینتر میتوان به درام، هاترول، مگنت، چرخ دنده، پرس، وب و مواد مصرفی همچون تونر، دولوپرو… نیز اشاره کرده.

در باب پرینترهای حرارتی و لیبل پرینتر هم خدماتی همچون لیبل در انواع سایزها و انواع ریبون های وکس ، وکس رزین و رزین و همچنین رول های 8 سانت حرارتی اشاره کرد.

نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید

پاسخ دهید

به دلیل نوسانات ارزی قیمت های سایت به روز نیست
جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

09900988263

02188593086

This will close in 10 seconds

فرتاک پرینتر
Logo
موارد مقایسه
  • Total (0)
مقایسه
0
تماس بگیرید: 02188593086
سبد خرید