قیمت های سایت به دلیل نوسانات ارزی به روز نیست، لطفا تماس بگیرید.
به دلیل نوسانات ارزی قبل از خرید تماس بگیرید تماس با ما

مزایای خرید دستگاه کپی و پرینتر استوک چیست؟

استوک چیست ؟

امروزه در کشورمان ایران با توجه به نوسانات که در زمینه ارز اتفاق می افتد و همچنین بالا رفتن قیمت های درجه 1 لوازم برقی و سایر لوازم ها استفاده از استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید . استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنی کالای ذخیره و یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم بکار برده می شود.

مزایا و معایب دستگاه استوک چیست ؟

مزایای اصلی این دستگاه ها، قیمت ارزان و مناسب بودجه افراد می باشد به طوری که می توان گفت شما میتوانید یک وسیله برقی که نیاز های شما را تامین می کند همراه با بوجه خود خریداری نمائید .این تفاوت در مینیمم ترین حالت از چند برابر شروع می شود و گاه به ده ها برابر می رسد یک دستگاه استوک به قیمت واقعی 2 میلیون تومان احتمالا قیمت آکبند آن 6میلیون تومان به بالاست و گاه به 20 میلیون هم می رسد.

چرا استوک

کالای استوک با کالای دست دوم که بسیار از آن کار کشیده است و از نفس افتاده و به نام کالای استوک روانه بازار شده است بسیار متفاوت است . همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد با توجه به نوسانات بازار ارز در ایران فروش لوازم دست دوم یا استوک بسیار داغ شده است مخصوصا بازار لپ تاپ ها و قطعات کامپیوتر و ماشین های اداری که از حساسیت ویژه ای برخوردار است .

لپ تاپ ها و دستگاه های کپی و پرینتر جزء گران قیمت ترین کالاهای بازار شناخته می شوند و به علت اینکه بسیاری از امور روزمره ی افراد به این کالا ها بستگی دارد جزء کالاهای اساسی می توانند دسته بندی شوند .

از طرفی استوک کالاهای نامبرده شده با آکبند آن در کارآیی و کیفیت هیچ تفاوتی ندارند و فقط قیمت بسیار مناسب تری را دارند . به همین علت بسیاری از افراد ترجیح می دهند که هنگام خرید اینگونه کالاها نوع استوک آن را خریداری نمایند و با پرداحت هزینه ی بسیار کمتری یک دستگاه مقبول و کاملا مشابه آکبند تهیه کنند .

اما نکته ی اساسی اینجاست که کالاهای استوک را از کجا باید خریداری کرد و چگونه اطمینان پیدا کرد که دستگاهی که انتخاب کرده ایم استوک است و با دستگاه کارکرده و اوراقی تفاوت دارد .

فرتاک پرینتر این اطمینان را به همکاران خود میدهد تا دستگاهی سالم و گارانتی در اختیارشان قرار دهدو

نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید

پاسخ دهید

به دلیل نوسانات ارزی قیمت های سایت به روز نیست
جهت استعلام قیمت در ایام نوروز تماس بگیرید.

09900988263

مجموعه از تاریخ 27 اسفند 1402 لغایت 4 فروردین 1403 تعطیل می باشد.

This will close in 10 seconds

فرتاک پرینتر
Logo
موارد مقایسه
  • Total (0)
مقایسه
0
error: Alert: Content selection is disabled!!
تماس بگیرید: 02188593086
سبد خرید